måndag, april 27, 2009

Dagens behovs lista ser ut följande:

  • Jag vill ha en liten ny dator på studs.

  • Jag borde äta frukost istället för resterna av gårdagens godis, men vem orkar en tidig måndagförmiddag?

  • Tekniskt sett borde jag vara på gymmet nu och flåsa, men jag skolkade idag. Fy på mig!

  • Jag vill som vanligt inte til körskolan idag, eftersom det känns meningslöst (jag kommer aldrig komma så långt som till att klara en uppkörning ändå). Jag vet att det blir bättre så fort jag sätter mig bakom ratten, men jag måste ändå fortsätta klaga innan.

  • Jag måste sätta ihop en inköpslista på matvaror som ska inhandlas under denna månaden, jag är sämst på sånt.

  • Jag vill slita mina äggstockar ur kroppen och skicka min trotsiga mage på semester en vecka, är det möjligt? Om inte, blir det väldigt svårt att hålla tassarna borta från kartan Citadon som ligger och kallar på mig i medicinskåpet. No drugs and driving young missy!
Till nått roligare; gårdagens hundutställning i Skanör. Underbart väder, om något blåsigt bara, men så många fina hundar där var. Som sagt, det var en inofficielltillställning så pamparna av créme de la créme var inte där, men jag hoppas på att kunna se så många som möjligt på den nationella uställningen i Hässleholm helgen den 16:e-17:e maj.
Nu väntar jag på att Hyresgästföreningen ska höra av sig igen, jag skickade dom efter min värd eftersom det blivit lite oklarheter om vad som behövs göra i lägenheten. Som sagt, lite färg på sina ställen hade inte skadat.
Uttagbara äggstockar vore en idé, så fort det gör ont, plockar man ut dom och lägger dom på hatthyllan till veckan är över innan man sätter in dom igen. Sug på den, alla världens politiker och forskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar