lördag, maj 09, 2009

Film

Se upp för dårarna, har visats tre gånger på kort tid och jag har missat den varje gång, men inte ikväll. Ikväll sitter jag parkerad framför den med ett glas bubbel och bara tonar ner efter en minst sagt givande arbetsdag (på många vis som tyvärr inte kan exploateras här, men en ledtråd vore;
gammal kärlek rostar aldrig)
Så grymt duktig skåderspelerskan som spelar "Jasmine" (den mörkhåriga tjejen på bilden till vänster) verkar. Känns väldigt äkta. Jag gillar filmen måste jag erkänna, heja Helena Bergström!



2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, jag kan bara aaaana hur orostad den gamla kärleken är :D Du får uppdatera mig sen. Gymmet på tisdag?

    SvaraRadera
  2. Åh Anneli, det är hualöst otäckt, man går inte säker nånstans mer på jobb. *s*
    Gymmet på imorgon låter dock som en säker plan. ;-)

    SvaraRadera