måndag, maj 11, 2009

Tillbaka på brottsplatsen

Nu ska i se, i vilken ända ska jag börja?
Imorse när jag vaknade kändes kroppen fortfarande inte helt hundra, men vad gör man inte för sina arbetskamrater, så jag traskade promenaden bort till jobb. Halvvägs kände jag mig inte ens upp på 30 procents nivå när istället gårdagens föda gjorde sig påmind.

Jag är inte den som blir lätt sjuk, faktum är att jag har aldrig tagit mig en sjukdag från jobb och även om jag skolkat en hel del i mina skoldagar så är det bara en gång som varit befogat (när jag fick ryggskott i gymnasiet), men när jag väl blir det förvandlas jag till något mycket ynkligare än en sjuk man.
Sista biten fick jag praktiskt taget krypa till jobb och kläderna luktade inte mumma direkt (ett tredje världskrig problem ungefär), men jag lyckades på någon vänster ändå ploga mig igenom morgonarbetet och stack hem på min rast för att få några minuters välförtjänt sömn.

Jag förstår inte vad denna plötsliga uppkastning kommit ifrån, är det bara jag, eller är det så här det ska gå till när man börjar knapra vitaminpiller? Tror inte fiskleverolja är min cup of thea, jag får hålla mig till annan allmän nytta.

Imorgon ser dagen ut följande:
  • Sova ut.
  • Körskolan och hitta ut till motorvägen.
  • Hämta en grej hos Hannsi.
  • Jobba 15:15-20:30.
  • Friska och svettas med Anneli och alla anabola danskarna.
  • Sliefen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar