torsdag, juni 11, 2009

Tidsmässigt ser det ganska bra ut

  • 06:25 - vaknar lite vimmelkantig och kan inte somna om, sätter mig och studerar lite teori.
  • 07:50 - mamma hör av sig, gör mig redo för gymmet vid nio, stoppar i mig två stekta ägg och en halv kopp svart kaffe.
  • 08:24 - passar på att dammsuga och städa lite innan mamma kommer.
  • 09:25 - steppar upp på stepmaskinen och kör vårdslöst hårt mot kroppen min i 40 minuter, pulsen slog frivolter tillslut.
  • 10:45 - fortsätter passet i samma takt, pressa till max innan pulsen landar under stretchningen.
  • 10:55 - mamma och jag tar en snabbfika med fisk från rökeriet och en kopp kaffe, mumsigt värre.
  • 11:40 - vi drar ut på uppdrag, att lämna in mormors punkterade cykel (tack lillebror!) så jag får något att cykla på i sommar (allt för att hålla ekonomin i schack).
  • 12:43 - hemma igen och fixar en lätt lunch, stekt kassler med ost/tomat och lite bulgur blandat med kokta grönsaker vid sidan om.
  • 13:32 - nannar kudden en timme, måste ladda om batterierna.
  • 14:45 - dags att traska iväg till jobbet (inget mer bussåkande för min del).
  • 21:05 - hoppas på att ha kommit hem från jobbet tills dess, kanske med lite snacks och sen plugga plugga plugga.

1 kommentar:

  1. Tänk om man kunde vara så organiserad. Här är det bara trist plugg 24-7...:( Hade jag varit lite mer strukturerad kunde jag hunnit med en massa annat också. Jag tycker att du ska skriva en bok och dela med dig av din kompetens ;)

    SvaraRadera