tisdag, augusti 11, 2009

Adressändrar tisdag till och med söndag


Så, då var den klena klädpåsen packad och allt verkar vara under kontroll. Katten är lite nojig just nu, men det lägger väl snart. Tror jag ske be mormor hålla ett extra öga på henne även om jag kommer hem ibland (dom verkade komma så bra överens sist nämligen).
Så; mot pool och sol hoppas jag, fastän jag jobbar hela veckan har jag bara tre förmiddag och en eftermiddag så det är ett rätt lämpligt schema faktiskt.
På söndag följer jag med Anneli till Danmark för hundutställning i Hilleröd som ska bli mycket intressant. Dock är inga norrisar med, men det är en utställning iallafall.

1 kommentar:

  1. Å vilken härlig bild. För första gången i mitt liv fasar jag inte för hästen och vintern. Tror det beror på mitt fina ridhus. :)

    SvaraRadera