söndag, augusti 02, 2009

I ottan en augusti söndags morgon

Om exakt 20 minuter ska jag klampa över tröskeln till jobb, och i vanlig ordning har jag inte ens kommit ur pyjamasen. Det känns som ett ganska typiskt omen för mig.

Igår ägnade jag fem (icke så) intensiva timmar åt att dekorera lägenheten och lyckades med bedriften att; sätta upp en väggspegel i hallen, sätta upp gardinstången + gardinerna i sovrummet samt få upp ett x-antal lampor på väggarna i sovrummet och hallen. Allt detta utan en karl men i stor närvaro av spik och hammare. Helt fantastiskt, tre tums spik är grejen!

Slut på förnekelse, dags att dra fram dammsugaren så jag tar ett varv med den när jag kommer hem ikväll vid åtta. Tills dess ska jag se till att inte jobba ihjäl mig.
Hej på en stund!

Bara 19 dagar kvar tills jag blir 22 ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar