torsdag, augusti 06, 2009

Så nära men ändå så långt bort

Jag klarade inte teoriprovet och det var väl heller inte helt oväntat. Däremot var det inte alls så farligt som jag trodde. Man kom dit, blev fotograferad, satte sig ner och väntade innan alla fick gå in. I samma soffa som jag satt och väntade i satt två till tjejer, så vi började prata lite med varandra och helt plötsligt var vi typ sex stycken som diskuterade vilt om teoriprovet och alla jämförde det med avrättning. Tjejen som satt bredvid mig var extra nervös för hon var tvungen att klara det just denna gången för att verkligen få sitt körkort, och visst gjorde hon det.

Vi skrattade och skrek hela vägen ner i trappan tillsammans och det kändes så bra att det gått så bra för henne att jag glömde bort min egen förlust.

Nästa moment är uppkörningen och oavsett hur det går på den ska jag boka ny teoritid efter det. Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar