onsdag, augusti 26, 2009

When life takes over ..

Tänkte göra slag i saken idag och bege mig mot Elgigantens vilsna destination så jag får köpt min kamera. Då har jag alltså en vecka på mig att lära mig den utantill så när valpen kommer lär jag vara en riktig proffsfotograf (eller inte).
Glömde nämna igår att min underbara kollega ställer upp för mig till 200 procent och jobbar tre dagar extra för mig vecka 37, vilket innebär att jag och Eddie får ytterligare ett par dagar tillsammans hemma innan det är dags för han att bli en arbetshund. Tusen tack Hiba! Det är verkligen guld värt!

Efter kamera inköpet hoppas jag på att kunna lura med mig Tina på en fika här i Limhamn för jag har två timmar att slå ihjäl idag innan mamma och jag ska bege oss mot Arkens Zoo ute på Svågertorp där jag ska inhandla mat till min lilla bebis (känner jag mig själv rätt lär det säkert bli något annat också, man jag ska försöka begränsa mig till just bara mat och kompostgaller på Biltema).
När han vuxit till sig lite i höst, tänkte jag beställa ett hundtäcke med NRF's klubblogga och hans namn på, så kommer han garanterat bli coolaste killen i stan.

1 kommentar:

  1. Hej tösen! Den 4 oktober är det pärlparty och du är såå välkommen! Osa senast 23 september. Himla kul att du ska ha en valp =) Kramar!

    SvaraRadera