torsdag, september 24, 2009

Love me, love me, say that you love me

Idioter finns det överallt, särskilt när man ser dom på TV exempelvis i Lyxfällan, då känns det så påtagligt hur somliga personer är så fruktansvärt inkompetenta att det skriker om det. Hur kan man vara så naiv?
Nåväl, resultatet blir kanon TV-underhållning som passar mig alldeles utmärkt.

Tio timmar på jobb kändes ganska mastigt idag, så så fort jag kommit innanför dörren dumpade jag Eddie i sin lekhage och snörade på mig walkingskorna och tog en halvtimmes promenix runt kvarteret (så kanske man somnar en smula bättre ikväll).
Fick ta alldeles för mycket skit från de boende ikväll på en annan avdelning idag än min vanliga, men med åren har man lärt sig att inte låta det röra en i ryggen för då skulle man bli knäckt. Som sagt, dom är sjuka och kan inte alltid rå för sitt beteende även om man ibland tvivlar på det.
Eddie är min klippa i allt, rörde inte en min när jag gick innan och likaså låg han lugnt när jag kom hem. Fastän han är busig och bara lyssnar på ett halv öra när han känner för det så är han bäst i mina ögon.
Om man skulle rasta det lilla livet så man kan kila i säng sen. Imorgon är jag som sagt (otroligt nog dessutom) ledig och tänkte inte göra nått speciellt planerat mer än Hanna-middag på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar