tisdag, september 01, 2009

Tankar från sängkanten

Finns det något bättre än att ligga kvar i sängen en vardagsmorgon för att man vet att man inte måste stiga upp riktigt än?
Däremot får jag knata ner till Pärlan som troget stått vid trottoarkanten och väntat på mig över natten. Mamma behöver den när hon ska till jobb senare idag och jag har inga direkt nödvändiga bilärenden idag. Börjar inte förrän runt 15 idag, för hör och häpna mina vänner, jag ska gå ner till 75 procent!

Jo då, hela september tänkte jag försöka hålla mig till just enbart 120 timmar för valpens skull, men det blir svårt när man är van att jobba mellan 180 - 200 timmar. Fast jag tror den lilla vetelimpan ska kunna underhålla mig och hålla mig sysselsatt utan några som helst problem.

I övermorgon är det dags, då åker jag för att hämta hem mitt lilla knytte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar