tisdag, oktober 27, 2009

Internet är bara en fluga

Om jag så ska sitta på blocket tills den dagen jag dör, så ska jag banne mig ha fatt på möbler till mitt hem!
Jag kan dräpa drakar för att komma åt det perfekta soffbordet eller liknande, jag drar mig inte för nått!

Nej nu ska jag spara på krutet och samla ihop trupperna, lägga lite mer fokus på att tänka strategiskt. Att köpa nytt är ingen konst, däremot att inhandla allt begagnat är en ädel sport. Ju mer pengar man sparar på att köpa ordentlig kvalitét, desto mer tillfredsställd känner man sig.

Annars då?
Jo tack, jobbet flöt på i sakta mak som vanligt och efteråt blev det en hetstur till stallet med Anna. Kort om tid, men jag inbillade mig ändå att jag fick lite fason på "bakdel hit" och "ställa dit", så jag hoppas jag kan ta upp och fortsätta imorgon.

Imorgon ledig, alltså stallet och lite träning med hunden kanske. Snart kommer Stina och Tilla till kvarteret och då blir det minsann sällskap för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar