torsdag, oktober 29, 2009

Några visa ord på vägen

Det känns att hösten börjar glida över mot vinter nu, första gången jag huttrade ute på fältet idag. I vilket fall som helst, min valp uppförde sig exemplariskt idag, Eddie visade upp en kanonfokuserad sida som han plockar fram emellanåt och jag fick minsann bita tillbaks lite mot instruktören som jämt ska pikas och munhuggas. Lite kritik får han också tåla och det anser nog de flesta av gruppmedlemmarna.

Huvudsaken är att jag ser framstegen min valp gjort och framförallt att jag skyndar långsamt med ett mål i sikte.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna efter kl 13 på tisdag. Hur har du det då?
    Kram.

    SvaraRadera
  2. http://www.hautediggitydog.com/storefront/index.php?cPath=1_2

    Finns ingen Hummer, dock en Furcedes..;)

    SvaraRadera