onsdag, november 18, 2009

PMS_SUBBA AVREAGERAR SIG!

Var kommer all denna förbannade ilska ifrån?
Det är som ett åskmoln kretsar kring mitt huvud och försöker bearbeta sig in i mitt trånga huvud.

1. Kontrollen till TV:n lägger av konstant så man måste banka hysteriskt med den innan den ens reagerar.

2. Jag har hittat TVÅ perfekta pinaler till mitt krypin på blocket; en hallmöbel som på MIO säljs för 4500 och nu säljs för 400. Ett matbord hos någon Hubba Bubba med tre stolar för 100 spänn (ja för allt, påminner om elipsborden som säljs för 12 000 med tillhörande sjuan stolar). Problem; JAG KAN INTE FÅ IN DET I PYTTESKODAN!

3. Jag vill få ordning på mitt stökiga hem NU!
Här ser förjävligt ut och alla som känner mig vet att detta är ABSOLUT inte jag!
Fan fan fan.

4. Inte ens The Darkness kan få mitt humör att lyfta.

5. Jag ska ut till hästarna i detta mögväder, JAG VILL INTE!
Det är inte utan man saknar Naffentorp med sina bekvämligheter ..

2 kommentarer:

  1. Säg bara till om du behöver hjälp för jag har ju en hästtrailer och i den får det plats massor av saker. ;)
    Det enda som betalas då är lite bensin. =)

    Kram.

    SvaraRadera
  2. SV Nina; Du är en ängel utan vingar!
    Kanske finns där en möjlighet att åka till Burlöv på söndag morgon och kika på en soffa då? (A)
    Hörs senare!

    SvaraRadera