söndag, januari 24, 2010

Deprimerande

Fick en rak höger innan idag när jag räknade ihop min timlista och kom fram till att när denna månaden är slut har jag jobbat ihop 221 timmar totalt! Det är väl inte så jäkla konstigt att jag känner mig trött, hängig och gnällig för sjutton! Sammanlagt denna månaden har jag varit ledig fyra dagar, vad är det som händer?!

Mest deprimerad blev jag för att jag inte hunnit med något denna månaden alls, det känns inte riktigt okej. Imorgon är jag iallafall ledig (fjärde och sista) och då ska jag ta väl hand om mig själv; gym och umgås med folk.

Eddie den stackaren har drabbats av magsjuka i helgen efter besöket hos veterinären så han har varit portad från jobb och istället tagit det lugnt hos mamma. Han börjar repa sig nu från kaskadkräkningarna men äter inte ordentligt än eller är tillräckligt pigg, men vem är det när man har influensa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar