måndag, januari 18, 2010

Enformigt

Snart tre veckor utan internet, allt jag behöver göra är att komma åt en dator med internet och hotmail så jag kan ladda över filen som ska uppdatera internet på ett usb-minne, men tror ni jag har orkat? Nej för tiden har inte funnits till och när jag väl funnit ett tillfälle har det mesta strulat som ens kan strula så därför har det inte blivit av.

I vilket fall som helst, snart har januari runnit iväg och med facit i hand så jobbar jag alldeles för mycket för att jag ens ska orka leva eller ta tag i allt vad träning heter. Det får bli i februari helt enkelt när det ser ut att lugna ner sig på veckodagarna iallafall.

Imorgon ser jag framemot fika hemma hos Anneli direkt efter jobb och på onsdag ska mamma och jag till Eddies uppfödare för att trimma honom inför utställningen i februari.
Längtar grymt mycket till vecka åtta när jag ska bo på Naffentorp och slappna av en smula.

Nu vankas det kaffe här och man borde kanske göra ett ryck innan man slutar halv fyra och ska hem för att tvätta kvällen lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar