måndag, februari 22, 2010

Hjälp, jag lever

Om jag inte skärper mig snart med uppdateringen här så kommer jag troligtvis hinna skaffa både barn och man till nästa gång.

Nåja, kan jag skylla på att jag är en upptagen buisness women? Nej det kan jag faktiskt inte, för även om det varit grymt mycket jobb nu på sista tiden (idag gör jag min 19:e och sista dag i rad medan jag imorgon är ledig för första gången på nästan tre veckor).
I vilket fall som helst, så bor jag numera på Naffentorp eftersom familjen här drog till Italien en veckas tid vilket för mig innebär tidiga morgonfodringar och sena kvällar framför det enorma kanalutbudet på jumbo TV:n. Emily och Hanna bor också här så det blir en hel del mys med dom också när tillfälle ges.

Medan jag är borta har mormor tjatat sig till att få storstäda min rövarkula i Limhamn och jag orkar inte kämpa emot. Däremot vet jag att när jag kommer hem igen på lördag kommer inget vara på sin plats, så kan det gå.

Vi såg Twilight igårkväll och ja, den är överreklamerad; Pattinson är snygg, men inte dödligt snygg! (oj, ett skämt)
Gillade dock miljön och musiken, tummen upp.

Nej om man skulle bege sig mot jobbet så man kan komma iväg till gymmet senare och fixa med dagens fyra hästar innan stallgänget landar i köket ikväll. Ser verkligen framemot en liten Klagshamnsreunion, det var alldeles för länge sedan sist!

2 kommentarer: