fredag, mars 19, 2010

Gerard O'Shea-kurs

När jag var hos Eddies uppfödare tipsade dom mig om att gå en kurs för den eminenta handlern Gerard O'Shea, som ett fåtal gånger om året håller mycket populära kurser i handling här i Sverige.

Kurstillfället skulle inte bli förrän i oktober, men så snokade jag lite, och givetvis hade Anneli varit i farten och funnit ett tillfälle i Svedala den 8:e till 9:e maj. Snabb som en oljad blixt fick jag iväg ett anmälningsmejl och jag fick svar redan idag att jag kom med. Det ska verkligen bli spännande och jag ser framemot det.

2 kommentarer:

  1. sv: haha ja varför inte, har evetuellt tid på tisdag nästa vecka, men är fattig som en kyrkråtta så jag följer bara med som moraliskt stöd under din shoppingrunda ;)

    SvaraRadera
  2. SV JANNIKE; Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag i ett nötskal. Vad sägs om nu på onsdag? :)

    SvaraRadera