lördag, april 24, 2010

Tävlingsnerver?

Nu börjar nerverna krypa lite smått under skinnet även om det bara rör sig om en inofficiell utställning imorgon. Hade det inte varit för att jag sabbat Eddies svans med saxen, hade jag känt mig desto lugnare, nu får jag sätta allt hopp till att han är mer på hugget och utstrålar dubbel "terrier-karma"!

Vädret ser åtminstone ut att vara på vår sida, om man frå tro dagens SMHI-rapporter, så går dagen utan vidare snedsteg så ser det ut att bli en helt okej dag. Vem känner för att åka till IKEA på eftermiddagen/kvällen? IKEA en söndag eftermiddag/kväll känns ganska lugnt kan man tycka när man slipper trängas med vardagsfanatikerna.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra!!
    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det gick väl hyffsat, jag måste bara få bättre koll på vad jag ska syssla med i fortsättningen. ;-)

    SvaraRadera