måndag, maj 10, 2010

En smula sjuk

Ännu en helg har passerat. Det känns som om vi firade Valborg igår men det är mer än en vecka sedan plus att Sandra och Robin hämtar sin valp på onsdag. Tiden går så otroligt snabbt.

Lördagskvällen bjöd på kulturellmiddag hos Anna med polska, svenska och jugoslaviska födelsedagsvisan innan jag och Eddie begav oss hemåt kring tio tiden.
Trots att vi retrerat så tidigt under kvällen var morgonen efter ett faktum. Huvudvärk och humöret i botten, gjorde att jag stod över sista kursdagen ute i Svedala för Gerard O'Shea. Jag var inte kvinna nog att springa omkring och ge Eddie all min energi som mest bestod av pessimism och negativitet.

Istället kröp jag tillbaka under täcket med min vän Ipren i magen och Eddie vid sidan om, sen sov jag till lunch.
Något lättare i huvudet tog jag en kopp kaffe hemma hos mamma innan det var dags för jobb, kände mig inte helt hundra, men jag är inte den som sätter mina kolleger i klistret i första taget.

Idag har jag hitintills tvättat, städat undan lite här hemma samt bjudit mormor på fika. Om en halv timme ungefär borde jag gå till jobb, sen får vi se om jag får sällskap ikväll till Hollywoodfruarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar