fredag, januari 27, 2012

Äter som en häst

Dagen är strax till ända, jag fick stanna över 2,5 timme på jobb idag så jag hann aldrig rida innan hovslagaren kom. Istället blev det mys och kel. Det blev mat på vägen hem från stallet till mamma där jag hämtade upp Eddie och bilen. Sedan for jag vidare mot Ica Maxi och ordnade hundfoder för en mindre förmögenhet. Spike äter som en liten häst så det var lika bra att smälla till med 28 kg direkt. Så skönt när hundarna kan äta samma foder som dessutom är svensk tillverkat av bra råvaror utan en massa extra tillsatser och fett. Det till och med ser mer aptitligt ut än andra märkesfoder.

Imorgon händer inte så värst mycket. Ska till stallet i vanlig ordning, eventuellt ut något ärende med Hanna och sedan träffa Nina på kvällen. En lugn lördag, nice.

2 kommentarer:

  1. Jag ger samma till mina två, torrfoder från Magnussons Hundfoder. Nu köpte jag Magnussons den naturliga hundmaten, ett foder med mycket KRAV-märkta råvaror. Tycker Magnussons är bra för det innehåller inte en massa konstigheter. Kostar 345 kr för 14 kg och finns att köpa på de flesta ICA MAXI. Rekommenderas varmt. :)

    SvaraRadera