måndag, januari 23, 2012

Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara frisk

Jag är värdelös på att vara sjuk, jag vill bli frisk bums. Sluta rinn otäcka näsa, nu börjar det dessutom arta sig ett sår under nästippen. Aj aj aj. Till på köpet håller mina ögon på att bli fyrkantiga för att jag spenderat alldeles för mycket tid framför både TV och dator plus att där finns absolut INGET att titta på ikväll. Jag blir så matt på detta elände. (Undrar om jag möjligtvis kan bli mycket gnälligare, på nått vis känns det som att jag nått botten).

Till råga på allt var Stina här tidigare och vi diskuterade vårfint och vårpyssel, hon hintade mig friskt om mitt tjusiga julpynt som det är IKEAs fel att det fortfarande hänger kvar. Hade deras vårnyheter bara kommit in i butiken, så hade mitt julpynt varit ett minne blott, men eftersom de insisterar på att fortfarande ha en massa deppigt julpynt eller artiklar man associerar till julen så strejkar jag med att envist låta julstjärnorna stå i fönstert.

Adam Live på TV?! The botten is nådd och alla har fula kläder på sig. Jag ska mata hundarna, sedan ta mitt gnälliga arsle och hundar ut på en kort promenad i kylan sen blir det banne mig natti natti. Imorgon ska jag vara frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar