tisdag, januari 31, 2012

Kryss i taket?

Fem år efter alla andra går jag över till den mörka sidan - jag har beställt en iPhone. Ni läste rätt, jag som är lika teknisk som en stenåldersmänniska har gett mig hädan teknikens under. Undrar hur många grå hårstrån som kommer plantera sig på mitt prydliga huvud när jag fått hem helvetes manicken tro .. Nej men med tanke på att Tele2 ändå inte levde upp till mina förväntningar när det gällde det mobila bredbandet såg jag till att avsluta, kunden har alltid rätt, eller hur? På någon vänster får jag alltid som jag vill, måste bero på att jag är sjukt envis och står på mig till tusen. Stackars små försäljare eller människor på kundservice, det är aldrig lätt när jag hör av mig.
På torsdag eller fredag anländer den vita pärlan, någonstans hade jag bestämt mig för att jag skulle ha en innan vi åkte till lägret i Boxholm med hundarna och nu kommer jag också ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar