onsdag, april 04, 2012

Man är ju ingen Pamela Anderson

Men ändå kan jag inte låta bli att längta till sommaren och VÄRME! (Även om den svenska sommaren inte brukar vara ett praktexemplar så solsken och plusgrader rakt igenom, but still). Kikade in på Lindex och hittade en del plagg som tilltalade mig.


Denna överdelen fastnade jag för, spännande färger och mönster men ändå inte för skrikig. Priset är 179 kr, inte för överdådigt alltså.


Denna underdelen med hög midja, för 149 kr. Jag gillar när bikiniunderdelarna har lite högre midja eftersom jag som sagt inte är någon Pamela Anderson med magrutor utan snarare en mätt och glad skåning. Svart funkar alltid, jag gillar också när underdelarna är i en och samma färg utan mönster, lättare att matcha med olika överdelar.

Längtar grymt till Falsterboveckan när jag är "ledig" (från mitt vanliga jobb åtminstone), ska spendera varenda lediga soltimme nere på Falsterbostrand minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar