onsdag, april 15, 2009

Min dag i korthet

07:10 - uppstigning.

07:54 - cykelstrul, osamarbetsvilliga mp3-lurar, var det inte meningen att jag skulle tränat?

09:20 - nytränad, hem om. duschaslängaisigensmoothielatånaglarnaalltiettmoment.

10:02 - nagelstumparna fick omvårdnad som kostade skjortan.

11:55 - mot cervera i stan med mamma, hämta beställda bestick.

12:30 - mot burlövs center och hämta mobilen. typiskt mig att glömma laddaren till lånemobilen hemma så vi var tvugna att köra hem om. spillde en massa tid på det.

13:20 - hämtar mobilen, tittar en sväng om något i klädväg kan locka men får bara negativa vibbar. in på coop och införskaffa föda.

14:36 - hemmabytaomtillarbetsoutfitsamtidigtsomdetskastekaslaxochpotatistillmiddagsamtidigtsomdetskapackasuppvaror. stressad?

15:28 - landar på jobbet, svettig efter cykelturen men kan för första gången på dagen sätta migner och ta det lugnt.

20:00 - slut för idag, tack för idag. cyklar till mr och tittar på hoppningen.

21:32 - cyklat hem, trött. druckit en kopp thé och känner sängens dragningskraft ända från soffan.

Inför imorgon önskar jag att jag kunde klona mig:
1. Träning 7:00 - 8:00.
2. Tvätta med start 8:30 och framåt ..
3. Handla fikabröd, städa lägenheten sen bjuda på kaffe 10:00.
4. Förhoppningen är att hinna snooza en stund innan andra halvlek.
5. Sandra och Natalia dyker upp efter 12 och förväntar sig lunch, och det ska de också få.
6. Behöver åka ut till Rusta, halva priset på skoställ och hatthylla. I need it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar