fredag, maj 22, 2009

C-kändisskap alt. "Var du här när det hände?"

Resumé av Ribban-besöket idag:
  • Mina ben frös såpass att de matchade mina marinblå leggings.
  • Hästarna var söta men där var inget drag direkt (mer än i vinden).
  • Underhållningen stod Miss Björklund för när vi stötte ihop med henne och hennes polare på läktaren, viva la virriga tonåringar med roliga upptåg!
  • Håll utkik efter mig och Hanna i Skånska dagbladet inom de närmsta dagarna då vi lämnat våra kommentarer om Ribban tävlingarna.
    OBSERVERA; att reportern var helt obekant med allt vad hästar/hästsport innebär (ovanligt? .. nej) vilket kan leda till att sanningen blir en aning modifierad. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om där stod nått i stil med att Hanna och jag är två hästbitna fälttävlansstjärnor på internationell nivå som är bundisar med Maria Gretzer, Sveriges förbundskapten i hoppning.

Jag tror sängen kallar på mig, jo jag hör den dovt viska mitt namn.
Det är bäst jag beger mig om jag ska överleva morgondagens
arbete utan att låta alltför hotfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar