fredag, maj 22, 2009

No more monkey's please


Godmorgon gott folk, har natten varit till er belåtelse?
Min har varit rena rama katastrofen, hädanefter blir det ingen kebabtallrik så nära inpå läggdags. Jag har drömt de mest bisarra mardrömmar om hur boende från jobbet jagat mig verkligen för att göra slut på mig (mitt undermedvetna som straffar mig, tack).
Men nu får jobbet lägga sig åt sidan och så ska jag bege mig i denna lite kyliga morgon ut mot Ribersborg för att titta på stiliga ekipage som gör sitt bästa på en blöt gräsplätt.

Vi ses där nere!

Swimingpool har fått ett nytt namn; "Simpöl", sagt utav en boende om sin sons swimingpool i trädgården.



Jag har fått ledigt helgen 26:e och 27:e juni
så då bär det av till Borås för nationell hundutställning
på lördagen och norwichterriernas inofficiella utställning
på söndagen. Wiie!

1 kommentar:

  1. Det hade varit roligt.. det e alltid roligast o ha valpar samtidigt. De håller ofta i sig när de lekt när de var små så det blir riktiga polers hela livet sen :) Jag vet inte när jag kan skaffa min vappis. Men ja kanske framåt hösten där med. Vi får se vad livet erbjuder :) Så du ska på utställning i Borås du. u flänger land o rike du redan :) Jag o Wilja är i Bålsta då på en bevakningskurs. Coolt! Min lille vakthund :P

    SvaraRadera