söndag, maj 31, 2009

Rastlös in på bara skinnet

Jag går mig själv på nerverna här hemma, jag kan komma på minst 20 olika saker att göra idag bara för att jag är ledig, men INGEN svarar när man tjoar på dom.
Just nu lutar alternativet åt min K-plan typ, hem till mamma och sola i trädgården som tillhör huset där hon vaktar katter denna helgen.
Plus att jag behöver en cykel, NU! Är det någon som vill sälja sin damcykel, 28", i tjusigt skick för max 1500 så är här en som vill betala. Där finns ju en del på blocket, men de flesta verkar inte riktigt kloka.

För att strukturera saker och ting skulle jag kunna städa här hemma först, sen promenera till mamma (och önska henne en trevlig morsdag förstås) och sedan fortsätta terrorisera folk därifrån innan jag ska befinna mig hemma igen till 19:00 när partypolarna dyker upp här hemma för lite film och skitsnack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar