måndag, maj 25, 2009

Too tired to think

Detta är näst sista morgonen, ska försöka byta bort mitt kvällspass imorgon för just nu är huvudet bara som en seg degklump och jag behöver desperat semester! Eller iallafall en ledig dag och då hade det inte suttit helt fel med ledigt imorgon eftermiddag och så ledig hela dagen på onsdag.

I eftermiddag är det städning av lägenheten som gäller, för en gångs skull slutar jag i normal tid vilket innebär att jag är hemma i skaplig tid till att dra fram dammsugaren utan att grannarna hotar med att slå in dörren.
Efter städningen är avslutad är det raka vägen ut med mamma för att storhandla, mitt skafferi och frys gapar tomt på allt vad råvaror heter och ska jag få rätt på mina matvanor kan det vara en idé att ha lite food i skåpen.

Om du vore en ängel, skulle du låtit mig sova.

Jag fick den bästa nyheten på länge igår, dels att lönen som kommer den 27:e är mycket bättre än jag räknat med men framförallt, så väntas det valpar i juli uppe i Örebro. Jo då, lilla Ingela Pingela är dräktig så nu får vi hålla tummarna att allt går vägen och inget händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar