måndag, juni 15, 2009

Arg som ett bi!

Jag är så arg på min mamma just nu så jag skulle kunna skicka tv:n ut genom balkongdörren om det inte vore för att den sitter fast på väggen. Och varför undrar ni? Jo för att hon är en jäkla kossa som ska veta allt och veta bäst! Jag kokar!!!

Lägenheten ser ut som skit, överallt ligger här smuts och katthår så jag snart spyr på eländet. Jag vill ha en passopp som kan komma hit och städa undan allt medan jag dricker Tequila Sunrise ute på balkongen. Eller ännu bättre, en boxboll jag kan ta ut all min ilska på.

Usch nej, det är bara jag som kan ta tag i detta, så medan katten äter upp resten av den sega kycklingen ska jag diska och sen krypa ner i sängen en liten stund. Dra täcket över huvudet-metoden är exemplarisk vid sådana här tillfällen .. sen vore ett besök på Hemmakväll helt fel faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar