måndag, juni 22, 2009

I helgens spår

Så var även denna arbetshelgen över och någon nämnde att det även var en högtid som passerat, men det har inte jag märkt nått av (mer än på lönespecifikationen då förstås nästa månad). Istället har jag jobbat som en iller, men hann även med ett socialt besök hos mormor i lördagskväll med god mat och trevligt sällskap. Det är alltid lika kul att träffa "min kusin" (egentligen är det mammas, men eftersom jag inte har någon rolig kusin själv brukar jag låna hennes tre) Therese. Tyvärr blir det inte alltför ofta eftersom hon är bosatt i Borås och egentligen skulle vi setts igen redan till helgen men eftersom jag behöver varenda klöver till mitt förbannade körkort så får jag stanna hemma. Istället träffas vi säkert till den 24:e juli då det är party party som gäller uppe i skogarna.

Dagens agenda ser ut som följande:
Börjat tvätta lite smått
Gymmet med mamma (jag har inte varit där sen dinosaurierna dog ut, shame on me)
Kanske shoppa lite mat på vägen hem (mitt kylskåp gapar tomt som traditionen sig bör i slutet av månaden)
Bjuda mamma på fika
Cykla till jobbet och dryga ut kontot
Dansa ner i sängen i vettig tid (kanske snegla på körkortsteorin om jag inte är helt slut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar