onsdag, juni 17, 2009

I'll be there for you, when the rain starts to poore

Det är väl märkligt, man kan må skit och verkligen ligga på botten, så dyker man upp på jobb och får en kram av rätt person och genast är man tillbaka på banan igen? Ibland är min arbetsplats som en terapisal, där man bara kan ta det lugnt och hitta tillbaka till sig själv.

Efter jobb på kvällen dök Tina, Hanna, Pierre, Nicole och Sara upp här hemma och det blev en kanonkväll framför TV:n, sen snackades till långt in på natten om alla gamla goa minnen vi har, det var faktiskt riktigt trevligt.

Nästa se "framemot punkter" i mitt liv är:

  • Morgondagen då jag förhoppningsvis ska få träffa Stina igen, saknar alltid den tjejen, hon kan verkligen konsten att hålla humöret uppe.
  • Lördageftermiddag/kväll, då jag hoppas jag kan få följa med Kamilla till Alex och hennes lilla bebis.
  • Lördagen den 4:e juli när jag och mamma ska åka till Helsingborg för att se Eva Rydberg i årets uppsättning på Fredriksdalsteatern.
  • Fredagen den 24:e juli, när Kjell-Åke fyller 60 och vi ska bege oss upp mot skogarna i Småland för att fira. Kvalitéts shopping och ett sjuhelsike till kalas väntar! Och kanske in en sväng om Ullared på vägen dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar