fredag, juli 03, 2009

Gårdagen i bilder (lånade från min kära vän google)

Dagen startade på körskolan halv åtta där jag äntligen satte tekniken att backa runt de förbannade hörnen, skam den som ger sig. Nästa projekt är fickparkering så se upp alla Malmöbor, här kommer jag!

Större delen av dagen spenderades i Naffentorparnas sällskap ute på Skönabäcks terrängbana i Skurup med kanonväder och superduktiga ekipage. Det var som back in the old days.


Lite motsträvigt men iväg kom vi, jag och Anneli till gymmet där konditionen fick sig en rejäl chock men gud så skönt det kändes efteråt.


Avslutningsvis dök Carlsson upp hos mig på kvällen och vi begav oss ut i Malmö stad på äventyr som slutade på Ribbans T-brygga med en glass i handen, med andra ord ett perfekt avslut på en perfekt dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar