onsdag, juli 01, 2009

Himlen är blå när havet är öppet

Jag har nyss upplevt en av de mest härligaste dagarna i mitt liv och allt tack vare Naffentorps folket, jag har sagt det förut och säger det igen, där känner jag mig verkligen som hemma. Dagen blev dock inte som planerat men sen när håller planerna? Nöjd är jag iallafall (och kräftröd eller ferrariröd över mina stackars armar och nacke).

Istället för gymmet imorse sov jag en timme längre och cyklade ut till stallet vid nio. Sen har jag byggt hinder, agerat psykolog/supporter, käkat grillat i gräset, designat en tipsrunda och bara myst. Däremellan körde jag världens kortaste körlektion för att jag är ett lat stycke, men satan vad jag satte backningarna runt hörnen. Nu är det dags för nästa steg, backa in i trånga parkeringsfickor. Yes, vad jag ser framemot det (eller inte).

Ikväll vill jag mest bara käka glass i en trädgård, går det att ordna?
Ska alldeles strax hem till Hanna så det är inte helt omöjligt, plus att jag sover nog där innan jag ska följa med till Skönabäck imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar