torsdag, juli 30, 2009

Kaos

Var kommer all trötthet ifrån?
Är det den malmöitiska smogaktiga luften som hunnit ikapp mig måntro?
Oavsett vad så var det "gööör" segt att jobba fem timmar imorse och sen ett IKEA besök på det. Att Kajsa ens stod ut med fröken Vel-apa är ett mirakel när hon knappt stod ut med sig själv. Fick med en hel del grejer hem, men måste tillbaka och byta en del som inte riktigt blev helt rätt plus att jag glömde köpa sängben, det nästan mest viktigaste av allt. Är man förvirrad då eller?

Ska försöka vila bort lite av min trötthet då min säng äntligen återvänt från väggen där den stått lutad inatt. Kring sex blir jag upplockad av Anneli och vi beger oss ut mot Snogeholm för mitt första valpmöte med Kennel Lakies. Handpenningen är med utifall jag skulle finna mig en stjärna bland de söta valparna.

1 kommentar: