söndag, juli 19, 2009

Tack för i år Falsterbo

Så var Falsterbo till ända för denna gången (och så även min arbetshelg som gick i turbofart, men sen när jobbar jag långsamt?).
Träffade ett härligt gäng människor nere på den stora gräsplätten bland hästskit och vrakpriser, dessutom höll sig regnet i schack ända tills omhoppningen i GP:n (såg allt från läktaren förstås, detta årets Falsterbo har jag haft märkligt med flyt).

Dagen toppades med en pizza framför dramadokumentären om Anna Nicole Smith och nu är det bara tre och en halv dag tills jag och mamma drar till de djupa småländska skogarna.

Just det, årets Falsterboinköp; polaroid solbrillor att fästa utanpå mina vanliga brills (ett billigare till att införskaffa solglasögon med skräpa), en Brandee - en axelrem med fickor för mobil och dylikt, perfekt för mig som ibland är allergisk mot handväskor) och sist Hundboken-09 för utställningarnas skull. En nätt kundkorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar