lördag, juli 18, 2009

I can se clearly now the rain is gone

Idag har jag varit rent utav en total jävla satmara på jobbet som spottat och fräst om vartannat åt allt och alla, men sen har inte mitt humör varit på topp heller. Fast känner jag mig själv vet jag att det kommer bli bättre till imorgon, jag lyckas alltid vända det på något vis.

Om vädret fortsätter lika storstilat att pisseregna imorgon har jag säkra planer på att ställa in Falsterbo trippen och bara ta det lugnt (skulle jag dessutom av någon outgrundlig anledning hamna uppe på läktaren imorgon så vore det för att jag har myglat upp mig dit, annars får jag häcka i nån hörna). Däremot är jag ganska säker på att jag håller mig till mitt mespass mellan 7-11 i allafall, är inte helt fel med en smula ledighet emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar