onsdag, juli 22, 2009

Tänk om ..


Snart är det dags, om ett dygn är det bara fyra timmar kvar innan jag sitter i bilen tillsammans med mamma och hennes moster Anelma. Det ska bli fem avslappnande dagar vill jag lova.

Som uppladdning stack jag och mamma till gymmet imorse och jag som fokuserat så mycket på konditionen på sistone tog en ordentlig styrkeomgång med maxvikt, utstpätt med stön och pust. Man blir allt lite inspirerad av Hogan aka The Hulk trots att han har en del hyss för sig.

15 minuter kvar, sen borde jag stå påklädd nere i tvättstugan och vika den sista tvätten. Jag har börjat operation storstädning eftersom min maniska städmormor ska passa katten medan jag är borta och vill inte att hon ska mötas av min dammiga/katthåriga lägenhet.


Jag släppte förresten bomben idag om mina "Greta-planer" för mamma idag och tro det eller ej, men hon gav mig inte ens en mördarblick, utan lät nästan smått positiv. Hon vet vad hästarna betyder för mig, att jag bristfällig utan dom, men att jag måste tänka ekonomiskt på det innan jag ger mig in i nått.


Dags att avsluta frukosten, film med Allbraun och en Galia/vattenmelon drink, sen ner i tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar