onsdag, juli 22, 2009

Ett tufft beslut

Det är vad som ligger framför mig, möjligheten finns att jag blir med häst igen. Men först måste jag absolut undersöka de ekonomiska möjligheterna så att de inte förvandlas till omöjligheter, för även om jag är en arbetsmyra kan jag inte utföra mirakel. Allt vore mindre problemaktigt om man hade en far eller mor som fungerade som en bank där man bara kunde plocka ut en obeskrivlig summa pengar så fort det krisade i knutarna ..
Jag ska tänka på saken, ta mig en ordentlig funderare,
än finns det gott om tid. Det finns ingen anledning att stressa.
Nilema "Greta" Great f-89, vbl-valack ca 165 cm
Hannas och min ögonsten under ett år, jag gjorde allt för den hästen och har aldrig riktigt kunna släppa honom. Att höra hur han passas runt mellan olika fodervärdar och stall gör mig verkligen ont eftersom detta är en mycket speciell häst, men ingen som har träffat honom kan komma och påstå att han INTE har ett hjärta av guld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar