torsdag, augusti 27, 2009

Det snurrar i min skalle

Jag kan inte fatta att det är sant, jag Linnéa Ingeborg Rosenquist har tagit körkort idag!
13:24 sa Åke (the man) de magiska orden:
"Linnéa, körningen är godkänd"

Jag är så otroligt lycklig just nu att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. På sex månader lyckades jag med att ta det förbannade körkortet som jag så hett eftersträvat.
Det var precis som om det vore meningen att jag skulle lyckas.

Igår gick jag in med inställningen att jag inte skulle klara teorin utan tog det i lugn och maklig takt. Idag, var där knappt några bilar på parkeringen när jag körde ut, jag fick köra en helt vanlig SAAB och fick lättaste parkeringen ever.

Nu börjar orden ta slut för det snurrar i min skalle, men tack än en gång alla som har trott på mig och lyckönskat mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar