torsdag, augusti 27, 2009

Rockstar

Sitter och gapskrattar åt Kvarteret Skatan som går på tvåan just nu, helt makalöst vad Johan Glans och David Batra orkar. Lika roande varje gång och precis min typ av humor.

Hittade nästan allt jag skulle ha inne på IKEA förutom en del saker de inte hade i lager, men det är väl ingen nyhet när det gäller IKEA att det saknas varor. Iallafall, jag och Carlsson fick oss ett riktigt roligt besök som avslutades ute på ILVA där vi drömde oss bort till en lyxigare tillvaro innan Carlsson dumpade av mig hemmavid.
Hos mammsen checkade jag ut vrålåket (en hederlig Skoda Felicia) innan jag för första gången tog mig ut på vägarna på egen hand. Stack bort till Naffentorp och kikade lite på träningarna innan jag stack vidare ner till Sibbarp och tittade snabbt på när Anna och Hjalmar tränade agility.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar