onsdag, augusti 05, 2009

Efter regn kommer solsken

Solen skiner
Lärkan drillar
Ingen vet vem Linnéa gillar

Så är det, äntligen skiner solen över Limhamn och det verkar inte vara lokalt, resten av Malmö har nog också fått sig en släng av solstänket. Febern min är som bortblåst efter en lugn natts sömn och jag ser framemot dagens eskapader.
Första stoppet blir ute i Bunnafloe för en dejt med Tina den fina, som jag inte sett sen hon lämnade Sverige för det stora landet i väster. Det lär sannerligen bli en del snackat där borta innan jag ska hem om någon timme och försöka prata lite fint med min älskade teoribok. Jag är rätt bra på att skriva att jag ska men mindre bra på att genomföra ifall jag säger så.

Kring tre måste jag hålla mig hemma, för då blir jag upplockad av fröken Rudnert och vi ska åka hela vägen ut till IKEA (det var inte igår det ..).
Sen blir det plugga för hela slanten all night long, imorgon klockan tolv kommer jag vara mer laddad än någonsin (eller så nervös att jag kräks i receptionen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar