tisdag, september 15, 2009

And then there was Eddie

Ny dag, nya tag. Andra dagen i mitt hälsosamma liv som hitinills förflutit utan större komplikationer. Dagens debut mål har bestått av en rejäl tallrik havregrynsgröt samt en riktigt proteinstänkare vid sidan av.
Vädret är kanon och jag är ledig idag så det lutar åt att jag strax hoppar in i bilen, sen sticker jag och Eddie till Arkens Zoo ute på Svågertorp. Med tanke på att han slukar sina malda märgpinnar på tre röda nuförtiden, så funderar jag på om det är dags för en utmaning i form av nått lite större ben kanske.

Jag får se vad dom råder mig till, plus att jag behöver en del fällar eller liknande som jag kan lägga ut till lillkillen här hemma plus ytterligare ett koppel.
Efteråt tar vi nog lunchen hos mamma som ska följa med oss ner till Klagshamns udden i eftermiddag, mest bara för att Eddie ska få springa av sig lite och kanske kika på havet (om han vågar).

1 kommentar:

  1. Visst är det bara underbart med vovve? Jag har ju redan förträngt "kisstiden" och allt man oroade sig för och lääääängtar efter en till valp. Fast man fattar inte hur mysigt det var förrän man får lite distans till det ;) Ta så många foton du bara kan!! Och du, är du sugen på sällskap till danskarna någon kväll så vet du var jag finns ;)

    SvaraRadera