tisdag, september 29, 2009

Not a rocket man

Sitter djupt försjunken i tankar till en Jason Mraz-slinga som virar sin mjuka röst runt mina stirriga tankar. It's not always easy .. it only gets better, just give it time and space. It's ok. Beautiful things can never stay the same.

Det är lite jobbigt just nu, jag tror inte det är sant, men kan ändå inte undvika tanken.
Jag är ingen drömmare, jag är en realist, det är därför jag kommit hit jag är idag.

Det är dags att bestämma sig. Ska sova på saken, fundera mera.

Ingen får mig att slappna av så som Jason Mraz lyckas med.
26 september 2008 var en av de bästa dagarna i mitt liv. Tack underbaraste Hanna för den extremt fina upplevelsen du gav mig; Jason Mraz på Olympen i Lund. Vad jag kunnat offra för att få vara tillbaka på den konserten, bara för tio minuter ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar