måndag, oktober 19, 2009

My baby don't mess around

Tänkte slänga in någon rad här innan det är dags för sängen (vilket det varit ett tag nu förstås).

Känns lite som om jag lever i ett vakum just nu, väldigt lite händer för tillfället. Livet går sin gilla gång och jag rullar med i hopp om att nått spännande strax ska hända.
Jag gjorde ett tappert försök innan att ragga upp Hanna till en Dunö helg, vilket hade passat som handen i handsken för mig just nu, men vi får avvakta lite med tanke på hennes arbetssituation. Om inte annat blir det en kvällsdejt på onsdag än så länge.

Apropå onsdag (och torsdag med för den delen), så vet jag inte hur mitt huvud vill få ihop en skogspromenad, en Anneli-dejt, en Hanna-dejt, en valpträff ute i Snogeholm, hästapållarna och valpkurs?
Skit samma, allt ordnar sig, jag måste iallafall aktiveras annars dör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar