lördag, december 05, 2009

Äntligen en ny soffa

Sa jag tidigare att min lägenhet såg ut som om någon bosatt mig i en snökula och sedan skakat den? Då var det en underdrift i jämförelse med hur här ser ut just nu. Jag har två stycken soffor (en trea och en hörnsoffa), två fåtöljer (en liten clubfåtölj och en bjässe) plus fotpall och soffbord. Kanske vore det på tiden att slänga ut lite?
Faktum är att mamma troligtvis tar över soffmöblemanget jag hade tidigare redan på måndag och det innebär lite mer lugn och ro här hemma.
Blocket är rätt bra ibland, fick en snygg hörnsoffa i linne från IKEA för 3500 hemkörd nu ikväll, uppburen och ihopmonterad. Det kallar jag service.

Nu väntar sängen, lång dag imorgon men ledig på måndag.


Så här ser den nya soffan ut, nypris på IKEA idag är närmare 12 000 såg jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar