fredag, december 04, 2009

Tack tack tack tack .. tusen tack!

Igår var verkligen en suder-duper-mega-dålig-dag men som för att kompensera för mitt extrema lidande igår, fick jag en kanontrevlig dag igår.
Morgonen var förstås inte på min sida, men den fruktade förmiddagen på jobb flöt på utan större hysteri. Jag behöll lugnet, svalde och slog dövörat till och vips var klockan tolv och dags att byta tillbaka till mina "hemtrakter". Tusen tack underbart söta kollegor inne på enhet fem, ni vet verkligen hur man förgyller ens dag och får en ledsen flicka att le igen.

Jag ska inte skriva för mycket, eftersom inget är officiellt än, plus att det mesta går åt helvete när man tar ut segern i förskott, men det ser banne mig ut som om det ska lösa sig för mig nästa år. Kanske är det slut på häng och fläng.

Nu väntar 19 timmars arbetshelg på mig, och ni anar inte vad jag ser framemot det ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar