måndag, december 07, 2009

CSN - ett evigt strulande

Det osar cancer i hela köket men har man inget bättre för sig och man är vrålhungrig fungerar en påse popcorn utmärkt som måltidsersättare.

När N.C.I.S är slut tänkte jag dra ner och våldgästa Willys för ett mål mat, det lutar åt en fräsch sallad med kyckling och fetaost (det vill säga om ekonomin tillåter det). Måste få iväg brevet till CSN imorgon senast så jag kan få tillbaka mina pengar. Råkade vara duktig och i början på året datera alla fyra betalningarna så jag inte skulle glömma bort någon. Det var bara det att jag i augusti ångrade mig och bytade till att betala månadsvis men trodde inte jag skulle behöva ta bort den sista kvartalsbetalningen, vilket resulterade i att den drogs ändå i november. Dock är redan min årsskuld betald sedan oktober månad så det är 2282 kr som jag vill ha tillbaka, för även om de ska betalas in så känns det lite surt att bli av med 2000 just innan jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar