tisdag, december 08, 2009

Ont i magen

Jag har sovit illa hela natten och det beror inte bara på att jag åt sent igår utan också för att jag oroat mig för morgonens arbete. Alltid samma visa; känner sådan avsky att gå till jobbet när jag vet att jag ska vara på ett ställe där jag verkligen inte trivs och kan känna mig bekväm. Istället måste man titta över ryggen konstant så ingen står bakom en och försöker hugga med en kniv. Otäckt, men så får jag tänka framåt istället, snart är det slut på detta helvetet, bara 13 dagar kvar sen slipper jag ifrån.
Tänk att ett avdelningsbyte kan göra så mycket ...

1 kommentar:

  1. Heej vännen!
    Tråkigt att än en gång höra att det inte funkar för dig på arbetsplatsen. Men som du skriver- det är snart SLUT! Kämpa på vännen, ger dig styrka i detta inlägget som jag hoppas kan hjälpa lite! Sen vet du det att den avdelningen inte är nåt för dig!

    Kramar i oändlighet!

    SvaraRadera