tisdag, december 01, 2009

Sista skriket

En liten snabbis innan det är dags för sängen igen (det lät skumt, men låt gå). Har faktiskt en kanonbra bok jag fått låna av Stina som jag börjat läsa på och den har fångat mig totalt, Babbeldrottningen av Meg Cabot, klart läsvärd för oss som uppskattar Marian Keyes och Martina Haag-humor.

Jobb rullade på, nu är det bara morgonarbete som gäller fram till och med torsdag nästa vecka skulle jag tro. Snacka om att jag kommer vara mer död än levande mot slutet, för många morgnar i rad tar knäcken på mig.

Imorgon verkar bli en rätt hyffsad dag, först jobb, sen stallet och kanske en fika med Hanna på kvällen. Ack vad vi älskar att fika, men man får belöna sig ibland.

Måns Zelmerlöws senaste, j'ai adore!
Elton John, Your song, så varm och innerlig. Kärlekstrams.
Küss

1 kommentar: