onsdag, december 02, 2009

Ska vi gäspa i takt?

Har lyckats roffa åt mig brorens högteknologiska dator och tänkte knåpa ihop ett inlägg innan jag får på huvudet för att jag vistas i hans rum iförd ridkläder.
Nej jag har inte flyttat hem igen, skulle aldrig komma på tanken, men bil saknar jag och då får man låna mammas när man inte kan promenera eller cykla. Skulle som sagt ut till djuren efter jobbet och då kan en bil inte vara mer än nödvändig.

Ska strax tralla hemåt i kylan, men jag ska inte klaga. Luften är så mycket lättare att andas så länge det är så här kallt. Mellan 5 plusgrader ner till 3 minusgrader är tillåtet, sen går det bara utför och man måste ta på sig alldeles för mycket kläder.

Vet inte om det blir någon fika idag med Hanna, än så länge totalignorerar hon mitt sms, men jag ska inte vara den som är den. Vill jag kan jag vara omåttligt störig, terrorist nummer uno var det ja!
Annars blir jag inte jätteledsen om jag får stanna hemma ikväll, har en del att göra i min stökiga lägenhet plus att det är Grey's klockan nio och jag har fyllt på förrådet med nya näsdukar.

So long lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar